Skip to main content

Oprava komunikací technologií SILKOT.

Specializujeme se na kvalitní opravy výtluků a děr na asfaltových površích, které provádíme pomocí revoluční patentované technologie ITHR od české firmy Siltek. Infra Termo Homogenizační Regenerace využívá k ohřevu opravovaného místa infračervený sálavý panel a pro doplnění chybějícího materiálu se používá nová balená asfaltová směs ACO 8 – tato technologie je proto velice ekonomická a ekologická.

Pomocí stroje Silkot nejčastěji na asfaltových komunikacích opravujeme:

  • veškeré výtluky, trhliny a díry ve vozovce do hloubky 15 cm

  • místa vzniklá frézováním

  • propadlé části vozovky po výkopu

  • vyjeté koleje

  • veškeré poruchy a nerovnosti na asfaltové vozovce, asfaltových plochách a chodnících

Postup opravy výtluků

Oprava probíhá velmi jednoduše a rychle. Výtluk a jeho okolí se nahřeje sálavým teplem ze zadního nahřívacího čela. Po nahřátí posádka ocelovými hráběmi rozruší nahřátou plochu, přidá se nová balená asfaltová směs ACO 8 nahřátá na 150–160 °C. Nová balená asfaltová směs ACO 8 se ohřívá ve speciálním izolovaném ohřívacím zásobníku (tzv. termobox). Původní materiál vozovky se promísí s ohřátou asfaltovou směsí. Po pečlivém urovnání opravovaného místa následuje dokonalé zhutnění vibračním válcem. Po 15 minutách je možné po opraveném místě opět normálně jezdit.

Při opravě je nutné rozhrabat (a tedy rozrušit původní strukturu) okolí výtluku ve vzdálenosti cca 30–40 cm, protože se v okolí každé poruchy indikuje trhlina, která je příčinou dalšího šíření kazu vozovky (do trhliny se dostane voda, ta pak dá za vznik novému výtluku). Pro ilustraci je níže uvedeno srovnání klasické opravy vozovky a opravy pomocí technologie ITHR strojem Silkot.

Jak je naznačeno na následujících obrázcích, plocha opravy je většinou menší, než je poškozené místo. Po opravě výtluku standardní technologií dále dochází k pronikání vlhkosti do vozovky a tím i k jejímu opětovnému poškození. Naopak při opravě výtluku strojem Silkot se původní struktura vozovky naruší (rozhrabe). Tím dojde k promíchání materiálu a po zaválcování k opětovnému spojení. Opravené místo výrazně déle odolává povětrnostním vlivům, protože do vozovky dále neproniká vlhkost. Námi opravené místo má dlouhou trvanlivost (záleží na mnoha faktorech např.: podloží, intenzita a charakter provozu, stupni opotřebení komunikace atd.).

Výhody technologie ITHR

  • oprava je až 2,5× levnější

  • opravené místo má dlouhou trvanlivost

  • opravy je možno provádět i v zimním období (do –10 °C)

  • opravené místo dále nepraská

  • v případě, že je oprava prováděna na vozovce pod kterou je kvalitní podloží oprava je velmi rychlá

Kolik to stojí?

Ceny jsou řešeny individuálně dle rozsahu a složitosti zakázky.

Cenovou nabídku včetně poradenství Vám rádi zpracujeme zcela ZDARMA.

ŽÁDNÉ DLOUHÉ UZAVÍRKY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ UZAVÍRKY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ UZAVÍRKY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ UZAVÍRKY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ UZAVÍRKY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ KOLONY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ KOLONY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ KOLONY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ KOLONY

ŽÁDNÉ DLOUHÉ KOLONY